You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
+385 99 597 8320
EUR
  • Vaša košarica je prazna!

Tena Rovinj Webshop

Uvjeti o kupovini i dostavi

Uvjeti o kupovini i dostavi


Prodavatelj



Prodavatelj je pravna osoba ili fizička osoba s popisa prodavatelja dolje koja putem Internetske trgovine prodaje proizvod Kupcu. Obavijest o prodavatelju šalje se kupcu prethodno na e-mail adresu koju naznači kupac i nalazi se na računu proizvoda.


Podaci o prodavatelju:



Uslužno trgovački obrt Tena
adresa: Obala Aldo Rismondo 11, 52210 Rovinj-Rovigno
telefon: +385 99 5978320
e-mail: info@tenarovinj.hr
matični broj: 97099457
OIB: 10247944110
IBAN:  HR7423800061170005072
Sudski registar: Trgovački sud u Pazinu


Kupac

Kupac proizvoda je svaka fizička osoba ili pravna osoba koja kupuje proizvode putem Internetske trgovine na način kako je to uređeno ovim Općim uvjetima poslovanja trgovca, a koji čine sastavni dio svakog kupoprodajnog ugovora zaključenog između Prodavatelja i Kupca. Kupac odabire barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i pošalje narudžbu Prodavatelju te artikl plati . Ovi Opći uvjeti dostupni su Kupcima u svako doba i iste je moguće spremiti, ponovno koristiti i reproducirati.


Opće odredbe

Ovim Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Prodavatelja, a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, jamstva za ispravnost proizvoda (garancija) i uvjete njenog korištenja, prava na prigovor i raskid ugovora, uvjete dostave, zaštite tajnosti osobnih i drugih podataka i druga pitanja vezana uz Internetsku trgovinu.

• Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je u trenutku primitka potvrde Prodavatelja o narudžbi na e-mail adresu Kupca.
• Kupnju i dostavu proizvoda moguće je izvršiti samo na području Republike Hrvatske.
• Kupnjom proizvoda putem Internetske trgovine smatra se da je korisnik pročitao, primio na znanje sve navedene obavijesti i slijedom toga prihvatio Opće uvjete kao sastavni dio kupoprodajnog ugovora.
• Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
• Kupci su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrasca za narudžbu.
• Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz Internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj zbog čega su Kupci dužni prije svake kupovine pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti.
• Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup Internetskoj trgovini i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja Internetske trgovine ako je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Internetske trgovine.

 

Uvjeti kupovine

Prilikom ispunjavanja obrasca za prijavu Kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke. Proizvodi koje je moguće kupiti postavljeni su na Internetskoj stranici, a uz svaki prikazani proizvod navedeni su podatci o specifikaciji proizvoda, cijeni, količini na skladištu.

Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u košaricu klikom na link „U košaricu“. Ukoliko Kupac izvrši kupovinu proizvoda koji je, u međuvremenu, prodan tada će Prodavatelj kontaktirati Kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat uplaćene cijene).

U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupovinu zajedno sa cijenom proizvoda te ukupnom cijenom.

 

PROMOTIVNI KUPON


Prodavatelj može provoditi akcije sa promotivnim kuponima - posebne kombinacije brojeva i slova, pomoću kojih Kupac može umanjiti iznos svoje košarice za određen iznos ili postotak. Ukoliko postoji pravilo minimalnog iznosa košarice, popust će se u konačnici obračunati na najskupljem artiklu. Ukoliko se neki od proizvoda u narudžbi u kojoj je iskorišten promotivni kod ne mogu isporučiti Kupcu (oštećenje, nedostatak zaliha i sl), Prodavatelj će Kupcu isporučiti artikle po cijeni koja se nalazi u narudžbi sa umanjenim iznosom. Ukoliko Prodavatelj može isporučiti proizvode čija je ukupna cijena manja od one potrebne za unos promotivnog kupona, tada će Prodavatelj isporučiti Kupcu proizvode po pojedinačnim cijenama raspoloživih proizvoda.

 

Načini plaćanja


Na Internet trgovini www.tenarovinj.hr moguće je plaćanje po predračunu.
Prodavatelj izdaje račun elektronskim putem (e-mail) te na trajnom mediju (papir) dokaz u slučaju reklamacije proizvoda. Ukoliko ne zaprimite račun, javite nam na mail info@tenarovinj.hr te ćemo Vam ispostaviti isti.

 

Plaćanje po predračunu: Odabirom plaćanja po predračunu, na Vašu e-mail adresu iz narudžbe biti će dostavljene upute za uplatu (e-bankingom, m-bankingom te uplatnicom).

Plaćanje narudžbe se treba izvršiti u roku od 24 sata, od zaprimanja podataka za uplatu. U slučaju da u navedenom roku ne zaprimimo Vašu uplatu, Vaša narudžba će biti automatski otkazana. Uplate pratimo sa naše strane, nije potrebno slati potvrde o uplati. Narudžba neće biti upućena na dostavu dok nam uplata nije evidentirana u sustavu. Nakon što je uplata zaprimljena, narudžba se obrađuje te upućuje na dostavu.

 

Sigurnost pri plaćanju

 

Cijene u web shopu su izražene u eurima.


Uvjeti dostave

Dostava se vrši HP Paket24 dostavnom služnom i/ili GLS dostavnom službom i to isključivo radnim danima. Svaki naručeni artikl ćemo dostaviti unutar 1-2 radna dana na Vaš kućni prag, dok u iznimnim situacijama rok dostave može biti do 4 radna dana, ovisno o skladištu sa kojeg se artikl isporučuje. Točna informacija o roku dostave kupcu se prikazuje za svaki pojedini artikl kod odabira artikla. Dostava na otoke može potrajati dulje od navedenog roka, ovisno o voznom redu plovidbe te rasporeda dostave na otoke kurirskih službi. Prilikom kupovine molimo Vas da ostavite broj telefona ili mobitela gdje Vas kurir može dobiti i dogovoriti isporuku u slučaju da je adresa netočna. Ukoliko Vas kurir ne zatekne na adresi, ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke. Troškovi poštarine su prikazani na računu koji dostavljamo uz naručeni artikl i uračunati su u ukupnu cijenu narudžbe.

Dostava je besplatna za narudžbe iznad iznosa od 50,00 Eura te ako nije posebno navedeno da se za artikl naplaćuje trošak dostave. Postoje određeni modeli koji su uvijek jasno i posebno obilježeni za koje se trošak dostave uvijek naplaćuje, bez obzira na iznos košarice.

Kod narudžbi ukupnog iznosa manjeg od 50,00 Eura, obračunava se trošak poštarine u iznosu koji je ovisan o težini paketa po cjeniku dostavne službe. Ukoliko kupujete više od jednog proizvoda poštarina se obračunava samo jednom.


Iznos troškova poštarine je vidljiv u košarici prilikom narudžbe proizvoda. Dostava se može naplaćivati i kada je vrijednost narudžbe iznad 50,00 Eura, ukoliko je posebno navedeno da se za odabrani artikl naplaćuje trošak dostave.
Prodavatelj zadržava pravo ne isporučiti naručeni proizvod u slučaju nedostatka na skladištu, tvorničkog oštećenja ili uslijed tehničke greške. U tome slučaju, Prodavatelj će obavijestiti Kupca te mu izvršiti povrat sredstava ili ponuditi alternativni proizvod iz svoje ponude (ukoliko postoji). Prodavatelj ne snosi odgovornost ukoliko Kupac ne dobije obavijest uslijed tehničke greške (odlazak e-maila u spam folder ili slično).

Za narudžbe izvršene tijekom promocije Black Friday, moguće je manje odstupanje u roku dostave (1 do 2 radna dana ), zbog velike količine narudžbi na obradi. Zahvaljujemo na razumijevanju.

 

Click & Collect – preuzimanje u trgovini


Kod odabira Click & Collect usluge - "preuzimanje u trgovini", kupac će biti obaviješten putem e-maila u trenutku kada artikl bude spreman za preuzimanje. Ova je usluga dostupna samo za artikle koji su dostupni u Nail Studio Tena Rovinj trgovini u Rovinju te se ne može zajamčiti za sve artikle. Uvjet za korištenje ovog načina dostave je plaćanje odmah prilikom postavljanja narudžbe, predračunom.

Nakon potvrde, kupac može preuzeti narudžbu u Nail studio Tena Rovinj trgovini, nakon što djelatnicima u trgovini predoči svoj broj narudžbe. Ako je kupac pravna osoba, naplata će biti dopuštena samo zakonskom tijelu osobe koja je upisana u sudski registar, a koja će dokazati naplatu robe osobnim dokumentom i brojem narudžbe. Druga osoba može preuzeti robu u ime kupca samo uz prethodni dogovor sa vlasnicom Obrta, dok je navedena druga osoba također dužna predočiti broj narudžbe djelatnicima u trgovini.

Kupac ima pravo pregledati robu na licu mjesta. U slučaju da kupac-potrošač nije zadovoljan robom (npr. utvrđenom manjkavosti proizvoda, drugačijom bojom  itd.), može na licu mjesta ostvariti svoja prava te zatražiti zamjenu robe za odabranu robu iste ili veće vrijednosti ili primijeniti pravo na odustajanje od ugovora.

Kupac će artikl u odabranoj trgovini moći preuzeti u maksimalnom roku od 7 dana od potvrde narudžbe, za to vrijeme roba će biti rezervirana za njega u odabranoj trgovini.

Ako kupac kao način dostave odabere Click & Collect - "preuzimanje u trgovini", neće mu se naplatiti troškovi dostave.


Cijene

Sve cijene su izražene u Eurima (Eur). Zadržavamo pravo promjene cijena ako nije navedeno drugačije (slučaj akcija i posebnih popusta). Cijene vrijede u trenutku slanja ponude i nemaju unaprijed određeno važenje. Cijene vrijede u slučaju plaćanja s gore navedenim načinima plaćanja i pod gore navedenim uvjetima. Navedene cijene važe samo za kupnje u Internetskoj trgovini i mogu se razlikovati od cijena u izložbeno-prodajnom salonu.
Unatoč izuzetnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, zbog dinamičnosti tržišta postoji mogućnost eventualnih odstupanja. U tom slučaju Prodavatelj će Kupcu omogućiti odustajanje od kupnje i istovremeno će Kupcu ponuditi rješenje prihvatljivo na obostrano zadovoljstvo. Prodavatelj ima pravo, ukoliko se zbog tehničkih poteškoća ne procesuira narudžba, ponuditi Kupcu alternativni Proizvod ili otkazati narudžbu u cijelosti.
Valjanost akcijske ponude-razdoblja trajanja i uvjeti akcija i drugih posebnih oblika prodaje (rasprodaja, sezonsko sniženje i sl.), koji se međusobno mogu razlikovati, navedeni su uz svaku takvu ponudu.


Pravo odustajanja od kupovine, vraćanje robe


Prema ''Pravilniku o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija'', ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Obrazac za raskid ugovora o kupovini preuzmite 
ovdje. Rok za jednostrani raskid iznosi 1 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Prodavatelj je dužan bez odgađanja dostaviti Kupcu potvrdu o primitku izjave o raskidu ugovora. U slučaju da Kupac izvrši raskid ugovora, Prodavatelj će mu najkasnije u roku od 10 radnih dana od dana kada je zaprimio proizvod i odluku Kupca o raskidu ugovora, vratiti plaćeni iznos proizvoda. Neposredan trošak povrata robe snosi sam Kupac. Vraćeni Proizvodi moraju biti nerabljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa. Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Garancija na aparate vodi se prema garanciji naših dobavljača tj 1 godina od izdavanja računa.

Reklamacijski list možete preuzeti ovdje. Adresa za povrat robe i dostavu reklamacija je Uslužno trgovački obrt Tena, Obala Aldo Rismondo, 11, 52210 Rovinj-Rovigno.

 

Besplatan povrat u Uslužno Trgovački Obrt Tena trgovinu


Tena Rovinj omogućuje svojim webshop kupcima povrat robe kupljene na webshopu, uz račun za kupljeni proizvod, u Nail Studio Tena trgovinu. Kupac može nerabljen, neotvoren, neoštećen artikl vratiti osobno, gdje će mu naši djelatnici pružiti potvrdu o povratu webshop artikla (raskidu ugovora o kupovini na daljinu), dok će povrat sredstava biti odrađen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu, u roku od 2-3 dana.

Ovo je ujedno i najbrži način povrata iz razloga jer je iz procesa isključena treća osoba (kurir/dostavna služba), izbjegnuto je čekanje dostave artikla za povrat te je povrat kupcu vidljiv na računu u roku od 2-3 dana.

 

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE


Prema ''Zakonu o obveznim odnosima čl. 400. - 422. regulira prodaju robe široke potrošnje i popratnim jamstvima''. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od odmah računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja. Reklamacijski list možete preuzeti ovdje.

Ako ste na vrijeme obavijestili trgovca, u roku od dvije godine od datuma kupovine artikla (mora postojati pismeni trag) o nedostatku, možete, po svom izboru:

- Zahtijevati od prodavatelja da se nedostatak ukloni (u razumnom roku),

- Zahtijevati od prodavatelja da preda drugu stvar bez nedostatka,
- Izjaviti da raskidate ugovor ugovor o kupovini

Adresa za povrat robe i dostavu reklamacija je Obala Aldo Rismondo 11, Rovinj-Rovigno

 

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova


Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 15.02.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS na kojoj možete riješiti sporove vezane za online kupnju diljem cijele EU nalazi se -
ovdje.

Zamjena robe

 

Ukoliko Kupac želi, ima pravo zamijeniti proizvod kupljen putem webshopa za drugi model/boju jednake ili veće cijene.Vraćeni Proizvodi za zamjenu moraju biti nerabljeni, neotvoreni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa. Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Zamjena se može izvršiti na dva načina:

1. Kupac poštom (ili drugom kurirskom službom) pošalje artikle sa kutijom koju je dobio prilikom dostave od strane Prodavatelja i to na adresu Uslužno trgovački obrt Tena, Obala Aldo Rismondo, 11, 52210 Rovinj-Rovigno. Sukladno prethodno navedenim pravilima povrata robe, Kupac snosi neposredan trošak slanja robe (poštarina) prema Prodavatelju. Nakon što je Kupac poslao paket (o svom trošku), dužan je obavijestiti Prodavatelja putem emaila da je paket poslan te da traži zamjenu za određenu artikl (ukoliko se radi o drugom modelu, cijena tog drugog modela mora biti jednaka ili veća od cijene kupljenog modela).Po primitku vraćenog artikla, Prodavatelj je dužan u najkraćem mogućem roku poslati traženi artikl za zamjenu, bez dodatnog troška za Kupca.

2. Kupac može zamjenu modela obaviti i u našoj trgovini, SAMO uz prethodno odobrenje od strane Prodavatelja. Ukoliko Kupac želi obaviti zamjenu u trgovini, dužan je javiti na email info@tenarovinj.hr broj svoje izvorne narudžbe, te artikl/model koji želi dobiti kao zamjenu za isti. Ukoliko trgovina odabrana od strane Kupca ima navedeni model na skladištu, Prodavatelj će Kupcu omogućiti zamjenu u navedenoj trgovini. Ukoliko trgovina odabrana od strane Kupca nema željeni model na svome skladištu, Prodavatelj može Kupcu omogućiti zamjenu u navedenoj trgovini u roku od 5 radnih dana. Webshop zamjene u trgovinama, mogu se izvršiti isključivo u uredovno radno vrijeme, radnim danom od 10:00 do 16:00h.

Obrazac za zamjenu i povrat robe možete preuzeti ovdje


Rok isporuke

Dostava proizvoda obavlja se isključivo radnim danom. Za određivanje točnog vremena dostave prethodno će Kupca kontaktirati ovlašteni dostavljač.

Rok isporuke, ako je proizvod na skladištu, iznosi 1-2 radna dana od trenutka kada kupac na svoju e-poštu koju je naznačio u narudžbi primi elektronsku obavijest da je narudžba potvrđena, dok u iznimnim situacijama rok dostave može biti do 4 radna dana, ovisno o dostavnoj službi. Točna informacija o roku dostave kupcu se šalje mailom pri isporuci robe.

Iznimno, dostava može dulje potrajati ukoliko se radi o dostavi na otoke, tada se proizvod dostavlja prema rasporedu dostave na otoke.
Ukoliko je proizvod označen sa „dostupno online“, to znači da je raspoloživ na skladištu odnosno da ga je moguće isporučiti u rokovima kako je to navedeno gore. Ukoliko je označen sa „nema na skladištu“, tada proizvod nije moguće kupiti putem internet trgovine, ali ne znači nužno da nije raspoloživ u trgovini, ili da ga je moguće naručiti.


U slučaju da prilikom dostave Kupac na označenoj adresi nije prisutan, kupljeni proizvode može preuzeti druga punoljetna osoba koju je kupac naveo u narudžbi. Osoba koja preuzima kupljeni proizvod i sve prateće dokumente prilikom primopredaje navodi svoje ime i prezime i datum zaprimanja i potpisuje primopredajnu dokumentaciju.

Za narudžbe izvršene tijekom promocije Black Friday, moguće je manje odstupanje u roku dostave (1 do 2 radna dana ), zbog velike količine narudžbi na obradi. Zahvaljujemo na razumijevanju.

 

Pravo na privatnost

Osobni podaci Kupaca pribavljeni putem Internetske trgovine zaštićeni su i čuvaju se trajno u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Osobni podaci Kupaca biti će upotrebljeni isključivo u svrhu zaključenja i ispunjenja ugovora i usluga koji su predmet ovih općih uvjeta. Osobni podaci mogu biti upotrebljeni i za informiranje Kupaca o ponudama proizvoda i druge slične komunikacije . Svi se podaci o korisnicima i Kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo za to ovlaštenim djelatnicima i onima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Kupac je ovlašten u svako doba zatražiti dopunu, izmjenu ili brisanje osobnih podataka, kao i usprotiviti se obradi osobnih podataka u svrhu informiranja.
Kupac jamči da su podaci koje je naveo točni, potpuni i ažurni istiniti te prihvatom ovih općih uvjeta potvrđuje da je suglasan sa uporabom njegovih osobnih podataka u gore navedene svrhe.


Komunikacija

Sva komunikacija koja se odnosi na proces narudžbe i sklapanje ugovora o kupoprodaji između Prodavatelja i Kupca obavlja se putem e-pošte i/ili telefonskog broja koje Kupac unosi prilikom procesa narudžbe.
Obavijesti o mjesečnim akcijama i reklamne elektronske poruke koje Prodavatelj šalje Kupcu moraju biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke. Pošiljatelj mora biti jasno vidljiv. Prodavatelj će bezuvjetno poštovati želju korisnika da ne prima reklamne poruke i obavijesti o mjesečnim/sezonskim akcijama.
Prilikom kupnje (ispunjavanja narudžbe) svaki korisnik se automatski prijavljuje na newsletter. Moguće je opozvati dolazak newslettera na način da kada se primi prvi newsletter stisnete na link – odjava s newslettera.


Oslobađanje od odgovornosti

Prodavatelj se svim svojim snagama trudi osigurati skladnost i ažurnost podataka objavljenih na internetskim stranicama. Unatoč tome mogu se karakteristike proizvoda, njihovo stanje na skladištu i cijena promijeniti tako brzo da Prodavatelj ne uspije na vrijeme ažurirati podatke na internetskim stranicama. U tom slučaju Prodavatelj će Kupca u najkraćem mogućem vremenskom razdoblju obavijestiti o promjenama i omogućiti mu opoziv narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Sve fotografije proizvoda na web shopu www.tenarovinj.hr su simbolične i ne odražavaju svojstva proizvoda.


Pritužbe i sporovi

Ovi Opći uvjeti su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Pritužbe Kupci mogu poslati na adrese Prodavatelja pisanim putem i to putem pošte ili elektronskom poštom kako je to navedeno u popisu Prodavatelja.
Prodavatelj je dužan bez odgađanja potvrditi da je pritužbu primio, obavijestiti Kupca koliko će trajati njezina obrada i pravovremeno ga obavještavati o tijeku tog postupka i najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja pritužbe na istu odgovoriti.
Prodavatelj i Kupac će moguće sporove svim silama nastojati riješiti sporazumno, a ukoliko u tome ne uspiju, Kupac može podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore u slučaju kada je Prodavatelj trgovačkog društvo ili Sudu časti Hrvatske obrtničke komore u slučaju kada je Prodavatelj obrt ili podnijeti prijedlog za mirenje ovlaštenim Centrima za mirenje. Postupak pred sudovima časti provoditi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilnika o Sudu časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, a pred centrima za mirenje sukladno Zakonu o mirenju i Pravilnika o mirenju odabranog centra za mirenje. U slučaju spora pred sudom mjesno je nadležan stvarno nadležan sud na čijem se području nalazi sjedište Prodavatelja.

 

Polica privatnosti

Uslužno trgovački obrt Tena svoju obavezu čuvanja vaše privatnosti shvaća veoma ozbiljno, i svaku vašu informaciju koju ostavite tretirati ćemo vrlo pažljivo.
Posjetom naše stranice i / ili prijavom na newsletter prihvaćate i suglasni ste sa praksom opisanom u našoj Polici privatnosti.
Uslužno trgovački obrt Tena se obavezuje da štiti vašu privatnost i garantira upotrebu ostavljenih informacija u skladu sa Policom Privatnosti opisanom ispod:
• Tko smo mi
• Koje informacije prikupljamo
• Kako koristimo ove informacije
• Sigurnost podataka
• Tko još može vidjeti vaše informacije
• Zabrinuti ste zbog
• Kontaktirajte nas

Detaljnu izjavu o privatnosti možete pogledati klikom na link u nastavku: Pravila za zaštitu vanjskih podataka i informacije o obradi podataka  (/polica-o-privatnosti/)

 

 

TKO SMO "MI":

Svaka osobna informacija dostavljena ili prikupljena na stranici www.tenarovinj.hr je kontrolirana od strane firme Uslužno trgovački Obrt Tena. registrirane u Hrvatskoj, sa sjedištem u Rovinju, Obala Aldo Rismondo, 11.


KOJE INFORMACIJE PRIKUPLJAMO:

Kada napravite narudžbu ili na drugi način komunicirate sa Tenarovinj web stranicom, možemo tražiti od Vas određene informacije,a vi možete proslijediti osobne podatke nama (npr.ime i prezime, broj telefona, adresu, kontakt). Također, možemo sačuvati listu proizvoda za koje ste pokazali interes ili koje ste kupili, kao i vaše navike (koje ste sve poveznice kliknuli) prilikom posjete našoj stranici.

Pogledajte primjere kako informacije mogu biti prikupljene od strane Uslužno Trgovačkog Obrta Tena.
Informacije koje vi ostavljate nama: Mi primamo i spremamo informacije koje su poslane tokom posjete našoj stranici ili koje nam vi dostavite na bilo koji drugi način (e-mailom ili telefonom). Ove informacije mogu nam biti dostavljene prilikom narudžbi od nas (putem web stranice ili putem telefona) pretragom na našoj stranici, sudjelovanjem u nagradnim igrama na stranici, pristupom vašem nalogu ili tokom ostavljanja komentara (pisanja vašeg mišljenja o proizvodima).
Informacije koje se automatski dobiju: Mi dobijemo, pregledamo i spremamo informacije svaki put kada pregledate našu web stranicu. Kao i mnoge druge stranice, mi koristimo "cookies" (pitati Google za pojašnjenje) radi bolje funkcionalnosti webshopa i kako bi smo prikupili određene informacije kada vaš Web Browser pristupa www.officeshoes.hr stranici. Informacije koje automatski dobivamo ovim putem uključuju vašu IP adresu kojom ste povezani na internet, naziv vašeg računala, browser i operativni sustav kao detalje o internet vezi sa koje pristupate. Također, možemo koristiti i druge programe, poput Google Analytics, koja mjeri i sakuplja informacije o vašoj vezi, dužinu posjete određenim stranicama, klikove i drugo.

E-mail komunikacija: da nam pomognete kako bi naš email newsletter bio korisniji i zanimljiviji za posjetioce i kupce, pokušavamo dobiti povratne informacije o stranicama koje ste posjetili preko klika na newsletter iz vašeg emaila. Ukoliko više ne želite primati newsletter uvijek se možete odjaviti slanjem email-a na kontakt info@tenarovinj.hr.



KAKO KORISTIMO OVE INFORMACIJE:

Sve informacije se čuvaju na sigurnom i u skladu sa internom policom sigurnosti mogu biti upotrebljeni za:
1. Provjeru i isporuku narudžbi
2. Pružanje podrške kupcu
3. Administracija nagradnih igara
4. Vođenje povijesti vaših kupovina

5. Slanje marketinškog materijala


Prilikom kreiranja naloga na www.tenarovinj.hr ili kreiranja narudžbe suglasni ste sa gore navedenim stavkama o upotrebi podataka.


SIGURNOST PODATAKA:
Vaša sigurnost je garantirana jer www.tenarovinj.hr koristi najnovije sigurnosne mjere da zaštiti vaše podatke prilikom pregledanja stranice ili kupovine kod nas.


TKO JOŠ MOŽE VIDJETI VAŠE PODATKE:

Pored ovlaštenih zaposlenih u Uslužno trgovačkom obrtu Tena vaše podatke možemo proslijediti trećim osobama, nekoj od kurirskih službi u slučaju narudžbe određenih artikala, kako bi bili u mogućnosti isporučiti robu ili marketinškoj agenciji koja vaše podatke može koristiti isključivo u svrhe analiza i poboljšanja kvaliteta pružanja usluge. Dodatno, određene vaše informacije mogu biti proslijeđene ovlaštenoj službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske na njihov izričit zahtjev.


ZABRINUTI STE ZBOG:

Ako imate bilo kakva pitanja ili komentare vezane za korisničku privatnost ili za Uslužno trgovački Obrt Tena Policu Privatnosti, ili ste već poslali informacije koje ne želite da mi imamo, ili ste poslali netočne podatke, molimo vas da nas kontaktirate na adresu dolje iz podnožja web stranice, ili putem telefona 09959783204 ili e-mailom
info@tenarovinj.hr i informacija će biti ispravljena čim prije ili uklonjena na vaš zahtjev.
Ukoliko smatrate da ova polica privatnosti ne zadovoljava, ili da je mi nismo poštovali u bilo kojem pogledu, kontaktirajte nas kako bi smo vam pomogli i razriješili vašu brigu ili problem.


PODRŠKA, PRIGOVORI I REKLAMACIJE:

Bilo koji problem vezan za proizvod kupljen u Studiu Uslužno trgovačkog Obrta Tena možete riješiti kontaktom na bilo koji od dolje navedenih podataka:
• e-mailom na info@tenarovinj.hr
• Poštom na Uslužno Trgovački Obrt Tena, Obala Aldo Rismondo 11, Rovinj – Rovigno 52210

Osobno, u trgovini.